Infolinia: 662-616-536       sklep@alpinexus.pl

FAQ

Odpowiedzi na najpopularniejsze pytania

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie – nie załamuj się, skontaktuj się z nami poprzez czat, e-mail lub telefonicznie!

Obsługa klienta

Na stronie produktu znajdziesz tabelę rozmiarów. Znajdziesz tam również informacje na temat wymiarów modeli oraz rozmiaru sfotografowanej na modelach odzieży.

Najpierw upewnij się, że login i hasło wpisujesz poprawnie. Sprawdź czy klawisz Caps Lock na klawiaturze nie jest włączony. Jeśli dane są poprawne, a ty na dal nie możesz się zalogować, wówczas skorzystaj z procedury RESETOWANIE HASŁA. Jeśli dalej logowanie nie będzie możliwe, skontaktuj się z nami.

Składanie zamówień

Możesz dokonać zakupów bez rejestracji, ale zarejestrowani użytkownicy mają zapisaną historię zamówień, mogą łatwiej śledzić zamówienia, a także definiować adresy dostawy.

Do złożonego zamównienia nie da się już dodać kolejnych produktów. Jeśli chcesz coś jeszcze dokupić, musisz złożyć kolejne zamówienie.

W takiej sytuacji musisz skontaktować się z nami, Konieczne będzie anulowanie poprzedniego zamówienia i złożenie go na nowo.

Po wysłaniu paczki, czyli po przekazaniu jej firmie kurierskiej, nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy. Nie wszystkie firmy kurierskie mają tego typu procedury. Jeśli zmiana adresu jest konieczna po wysłaniu paczki, możesz skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską. 

Zamówienie, które nie zostało opłacone nie jest przyjęte do realizacji. Nie dotyczy to jedynie zamówień, za które płaci się przy odbiorze (za pobraniem). Rezerwacja produktów następuje z chwilą opłacenia zamówienia. Oznacza to, że produkty mogą zostać sprzedane w czasie, gdy zwlekać będziesz z opłaceniem zamówienia. Odłożone do koszyka towary nie są rezerwowane.

Nie. System sprzedażowy nie umozliwia nam łączenia takich zamówień. Prosimy o wyrozumiałość i składanie kompletnych zamóweń. 

Skontaktuj się z nami, aby anulować złożone zamówienie.

Z zasady zamówienia wysyłamy w ciągu jednego dnia roboczego od opłacenia. Zamówienia złożone do godziny 7:30 (w dni robocze) wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po tej godzinie wysyłamy w następnym dniu roboczym. Sobota i niedziela nie są dniami roboczymi w naszym sklepie internetowym.

Zakupiony towar może być reklamowany w przypadku uszkodzenia lub wystąpienia wady ukrytej. Musisz rozpocząć procedurę reklamacji

Wysyłka i dostawa

Darmowa dostawa zależy od wartości zamówienia. Aktualne koszty dostawy dostępne są pod tym linkiem – kliknij

W takiej sytuacji musisz skontaktować się z nami. Konieczne będzie anulowanie poprzedniego zamówienia i złożenie go na nowo.

Po wysłaniu paczki, czyli po przekazaniu jej firmie kurierskiej, nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy. Jeśli zmiana adresu jest konieczna po wysłaniu paczki, możesz skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską. 

W przypadku uszkodzenia towaru w trakcie transportu należy przesłać opis i zdjęcie uszkodzonego produktu na adres sklep@skalnik.pl. Jeśli uszkodzeniu uległo także opakowanie przesyłki (karton, koperta, foliopak), należy wraz z kurierem sporządzić protokół szkody. Jeśli odbierasz przesyłkę w paczkomacie i jest ona uszkodzona, to skorzystaj z procedury „zgłoś uwagi do paczki”. Jest to opcja, którą znajdziesz na wyświetlaczu paczkomatu.

Zamówienie, które nie zostało opłacone nie jest przyjęte do realizacji. Nie dotyczy to jedynie zamówień, za które płaci się przy odbiorze (za pobraniem). Rezerwacja produktów następuje z chwilą opłacenia zamówienia. Oznacza to, że produkty mogą zostać sprzedane w czasie, gdy zwlekać będziesz z opłaceniem zamówienia. Odłożone do koszyka towary nie są rezerwowane.

Jeśli towar nie spełnia twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. Od umowy zawartej na odległość możesz odstąpić nawet nie podając przyczyny. Musisz również pamiętać, że zwrotu dokonuje się w określonym czasie. Masz 14 dni na zwrot.

Sprzedawca ma obowiązek zwrócić klientowi środki niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz zatem najpóźniej po 14 dniach od chwili, gdy otrzymamy od Ciebie formularz zwrotu i towar. Z reguły czas ten jest znacznie krótszy. Zazwyczaj procedura ta trwa tylko 3 dni

Close Menu
×

Koszyk

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram